• Hírlevél feliratkozás

Blogértesítő hírlevél

Olvasóink értékelése: 0 / 5

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív
 

Így orvosoljuk a problémát 48 órán belül

A „szakszerviz-szolgáltatás” kifejezés nem mond Önnek semmit, bárhol is olvassa; szinte pejoratív kifejezésnek számít Önnél? Eddigi tapasztalatai vele kapcsolatban nem voltak túl pozitívak az élet számos területén?

Mi nem csak eladunk, de szervizelünk is. És tudjuk, hogy nincs rosszabb, mikor bizonytalanul ott állunk egy működésképtelen készülékkel. Szervizelünk. De mégis hogyan néz ki ez a gyakorlatban? Nem lepődünk meg, hogy tudni szeretné. Így orvosolja a szerelvények gondját „Házhozmegyünk” szakszerviz-szolgáltatásunk 48 órán belül, macera nélkül.

 

Szakszerviz-szolgáltatás. Szinte mindenkinek van valami rossz vagy negatív tapasztalata vele kapcsolatban bármely szolgáltatásról is legyen szó. Legyen az egy hűtő, egy mosógép, vagy bármely elektromos berendezés meghibásodása utáni teendő kapcsán. Ön is begyűjtött már párat?

Míg egy hajszárítót nélkülözhet néhány napra, egy ipari szerelvény esetében senki nem várhatja el Öntől, hogy hosszú napokra, vagy hetekre kiessen az a munkából.

Az esetleges meghibásodás közvetlen és közvetett következményei is súlyosabbak. Így nem véletlen, hogy jobban leizzad, ha valami probléma merül fel velük kapcsolatban.

Hisz az ipari szelepek irányítják és automatizálják a nyomást és az áramlást. Védik a csővezetékeket, szabályozási célokat látnak el.

Csak nehogy meghibásodjanak?

Bármely probléma merülne fel működésükben, az komoly fejtörést okozna Önnek? Ha napokig, vagy akár hetekig kellene őket nélkülöznie, kínos és hátrányos helyzetbe kerülne? Megeset már, hogy korábban mástól vásárolt szerelvényeket, és meghibásodásuk esetén tapasztalta a „szervizszolgáltatás” valódi arcát?

Mi tudjuk, milyen gondokkal küzd, és mit jelent Önnek egy-egy termék hirtelen történő üzemkiesése. Így is stresszes az élet, minek még fokozni! Ezért szakszerviz-szolgáltatásunk expressz gyorsasággal 48 órán belül orvosolja a szerelvények gondját.

 

Mivel NEM kell foglalkozni Önnek, ha meghibásodást észlel bármely szerelvény kapcsán?

  • Nem kell a terméket gyártó céggel közvetlenül felvennie a kapcsolatot. Egy hosszú és bizonytalan útra lépni a termékek bevizsgálását illetően.

  • Nem kell a gyár részére elküldeni saját költségén a terméket; annak reményében, hogy nem önhibájából keletkezett a meghibásodás, és így visszakapja a szállítási költséget, valamint új termékre tesz szert. Önhiba esetén pedig nem kell az oda-vissza történő szállítási költséget állnia.

  • Nem kell a termékkel útra kelnie, hogy elhozza hozzánk. Mi „házhoz megyünk” a bajhoz, és a környezetfelmérés révén a baj kiváltó okát is előbb megtaláljuk.

  • Nem kell elméletben létező, gyakorlatban „elérhetetlen” szervizszolgáltatással számolnia. Már első alkalommal élő emberi választ kap hívására.

 

Akkor mit kell tennie meghibásodás esetén?

Ha valami gond van, a telefon legyen az első, amit kézbe vesz!

Egy szerelvény látszólagos meghibásodása bosszúsággal töltheti el, azonban jó, ha tudja: nem maradt magára! Telefonszámunk mindig legyen kéznél, hisz csak egy telefon, és azonnal kezdetét veszi a javítási folyamat.

Milyen kérdéseket fogunk feltenni Önnek?

Első körben az alapvető kérdésünk, hogy garanciális a berendezés vagy sem. Milyen típusú, gyártmányú a gép?

Kollégáink a vonal túlsó végén az első blikkre meghibásodott termék méret, típus és azonosító számát fogják elkérni. Valamint javasolni fogják, hogy készítsen képeket a vélhetően hibás termékről.

Így a tőlünk vásárolt termékek (Ön megrendelési közül) valamennyi darabja közül tudni fogjuk pontosan melyik hibásodott meg. Így közelebb kerülünk a szükséges munkálatok meghatározásához.

 

Amikor nem lehet tudni….

Ez esetben szervizes kollégánk fog a helyszínen a segítségére sietni az azonosítással, és a hiba feltárásával. Mely szerviz óradíj és kiszállítási díj megfizetése ellenében történik.

 

Pechje van? Már nem garanciális a vásárol termék?

A jótállási időszak lejárta után, vagy nem garanciális körbe tartozó meghibásodások esetén nem csak a bosszúság, de az idegesség is felüti a fejét: mi tévő legyen?

Legyenek a következő napjai is nyugodtak és stresszmentesek! A stabil és folyamatos munkavégzést biztosítjuk Önnek ez esetben is, a szerelvények javításával.

Szakszervizünk megállapítja a hibát és ajánlatot ad a javításra.

 

Hogyan kerül szemlevételezésre a hibás termék?

Lehetősége van a terméket személyesen is elhoznia hozzánk, így átvételei elismervényt kap kézhez, valamint állapot-felvételi jegyzőkönyv készül a meghibásodást kiváltó ok megállapításáról.

Kérje inkább a helyszíni szemlét! - Miért?

A meghibásodott termék helyszínén történt szemrevételezés egyben környezetfelmérést is takar. Így a kiváltó ok megtalálása, és a javítási munkálatok is meggyorsíthatóak.

 

Hogyan tovább?

Kollégánk a helyszínen jegyzőkönyvet készít, melyet Ön készhez kap. Amennyiben garanciális időn belül történt a meghibásodás, a termék javítását, vagy annak cseréjét biztosítjuk.

Amennyiben garanciális időn túl történt a meghibásodás, az esetleges munkálatok vagy cseretermék kiszámlázásra kerül.

 

Mégis hogyan és ki állapítja meg, hogy a meghibásodás „kinek a hibája”?

Egy termék meghibásodása esetében szinte minden esetben az eladót hibáztatjuk a bosszús percekért, azonban előfordulhat, hogy a nem megfelelően és rendeltetésszerűen használjuk az adott termékeket. A vásárlásnál és a karbantartásnál is körültekintőnek kell lennie, amennyiben nem szeretne üzemeltetési gondokkal számolni. (Olvassa el hajtómű karbantartási tanácsainkat!)

 

Kézi működtetési termékek esetében különösen kétes lehet a probléma kiváltó oka. E termékek javítására nem kerül sor a helyszínen, hanem cseredarabot ajánljuk fel, valamint a telephelyünkre visszahozott hibás terméket gyári bevizsgálásra küldjük.

Villamos vagy pneumatikus termékek esetében műszerészkollégánk a helyszínen meg tudja állapítani a hiba eredetét. Vagy a nem megfelelő karbantartás és használat tényét.

 

Szakszerviz-szolgáltatás másképp! Felejtse el a várakozási időt!

Szakszerviz-szolgáltatásunk 48 órán belül vállalja a problémák megoldását. Személyesen és telefonon is könnyű elérhetőséget garantálunk. Bevonjuk Önt a javítási folyamatokba, és felvilágosítást adunk a javítási folyamat aktuális állásáról. A Hiba okáról, az esetleges szükséges alkatrészrendelésről. Az azonnal elhárítható hibák azonnali javítását is vállaljuk.

Nem érné meg a javítás?

Minden estben tájékoztatjuk Ön erről. Amennyiben a meghibásodott szerelvény nem javítható, vagy nem érné meg Önnek a javítása, egy költségtakarékos és kedvező megoldást keresünk Önnek. Igényeit szem előtt tartva pedig árajánlatot adunk egy új szerelvény beszerzésére, beszerelésére.

Elkerülheti a meghibásodást

A szerelvények hosszútávú problémanetes működését a szerelvénygyártó technológiai előírásai szerint kivitelezett és rendszeresen végrehajtott karbantartás garantálja. Így sose feledkezzen meg a rendeltetésszerű használatról és a karbantartásról sem! Így akár garanciális időn túl is működő szerelvényeket birtokolhat. 

Amennyiben beüt a krach, azonnal hívja szakszerviz-szolgáltatásunkat az alábbi elérhetőségen: +36 30 618 4008.

Mert számíthat ránk a bajban is!

Cookie-k és webhelyadatok kezelése
Weboldalunk használatával, olvasásával, az oldalon keresztüli levélküldéssel hozzájárul a cookiek használatához. A cookie-k a webhelyre való minden visszatéréskor információkat küldenek az adott webhelynek. A cookie-k használata lehetővé teszi a felhasználó számára a webhelyen történő navigációt, és az általa igényelt szolgáltatások használatát, például a webhely biztonságos területeinek hozzáférése céljából.
Cookiek használataAdatkezelési tájékoztató - Adatvédelmi nyilatkozat